SIEĆ NERDHEIM:

Więcej

    Teatr Polskiego Radia

    Gra (nie)warta świeczki? – recenzja słuchowiska Ogrody Chwały

    Autor zdjęcia: PhotoMIX-Company, źródło: pixabay.com. Od stosunkowo niedawna wyczuwam w Teatrze Polskiego Radia nasilenie pewnej tendencji – mody na słuchowiska reżyserowane przez...

    Dwaj ludzie na krawędzi – recenzja słuchowiska Proca

    Julia Kijowska (Larysa) i Przemysław Bluszcz (Ilja) podczas pracy nad słuchowiskiem, fot. Krzysztof Sielicki. Nie jestem fanką opowieści skupiających się na tak...

    Ostatnia wieczerza na cztery ręce – recenzja słuchowiska Mozart i Salieri

    Przemysław Stippa (Salieri) i Grzegorz Małecki (Mozart) podczas pracy nad słuchowiskiem, fot. Jacek Konecki/PR. Literatura chętnie żywi się tymi sytuacjami, które nigdy...

    Dzisiaj mnie kochasz, jutro nienawidzisz – recenzja słuchowiska Ucieczka do Wenecji

    Alfred de Musset i George Sand na rysunku autorstwa Musseta, źródło: theredlist.com George Sand przedstawiać nikomu nie trzeba. Ekscentryczna francuska pisarka za...

    Nie taka prosta historia o morderstwie – recenzja słuchowiska Morderstwo w hotelu Santa Caterina

    Wojciech Malajkat (Umberto) i Grzegorz Małecki (Franco) podczas pracy nad słuchowiskiem, fot. Krzysztof Sielicki Na wstępie czuję się w obowiązku wyjaśnić młodszym...

    Ludzka baśń – recenzja słuchowiska Burza

    John William Waterhouse, Miranda - The Tempest, 1916, źródło: Wikimedia Commons Burza była jedną z ostatnich i najmniej docenionych sztuk Williama Shakespeare'a. Trudno...

    Cofnij się bólu, tam gdzie twoje miejsce – recenzja słuchowiska Król Lear

    Fonopolis, szerszemu gronu odbiorców znane prawdopodobnie przede wszystkim ze względu na słuchowiska realizowane na podstawie Sagi o wiedźminie Andrzeja Sapkowskiego, bezustannie poszukuje...

    Recenzja słuchowiska Wiedźmin: Sezon burz

    Recenzja napisana na podstawie wersji cyfrowej. Słuchowisko to przepiękne medium. Podobnie jak audiobook pozwala na zapoznawanie się z książką, kiedy tradycyjne papierowe...