SIEĆ NERDHEIM:

Przyszłość jest teraz: innowacje w rozrywce online

Świat technologii ciągle się zmienia, dlatego należy spodziewać się różnego rodzaju innowacji. Przedstawiamy najbardziej interesujące nowinki, które będą znacząco zyskiwały na popularności w 2023 roku. Sprawdź, które trendy szczególnie szybko się rozwijają. Być może jedna z przedstawionych przez nas propozycji Was zainteresuje. Dzięki temu sami będziecie mogli sprawdzić, dlaczego poszczególne innowacje aż tak zyskały na popularności.

Kasyna online

Zastosowania technologii AI w grach hazardowych online są niezliczone. Uczenie maszynowe i modelowanie predykcyjne pozwalają dostawcom kasyn polecać strony i gry, które mogą Ci się spodobać. Dzieje się to na podstawie zachowań graczy i obejmuje również niejedno polskie kasyno online, dzięki czemu nawigacja po witrynie jest szybsza i łatwiejsza. Gdzie indziej sztuczna inteligencja również wykorzystuje wzorce użytkowników do oznaczania podejrzanych zachowań i zapobiegania próbom włamań. Dzięki temu gra jest bezpieczniejsza. Kolejną aplikacją jest funkcja czatu na żywo, która daje graczom dostęp do ważnych odpowiedzi na temat ich rozgrywki.

Prawdopodobnie słyszałeś ostatnio w wiadomościach całe zamieszanie wokół Bitcoina i innych kryptowalut. Cóż, okazuje się, że nie służą już tylko do inwestowania. Kasyna online zaczynają przyjmować te nowe waluty cyfrowe jako metodę płatności i nie bez powodu. Nie brakuje przy tym osób, które twierdzą, że kryptowaluty są tak bezpieczne, jak kasyno Revolut i inne uznane metody płatności. Są szybkie, bezpieczne i anonimowe, co czyni je idealnym wyborem dla graczy online. Dodatkowo, wraz ze wzrostem wartości Bitcoina i innych kryptowalut, możesz potencjalnie osiągnąć poważne zyski z hazardu online.

Wideo społecznościowe

Dzięki Facebook Watch Facebook robi wszystko, co w jego mocy, aby ukraść tron wideo w mediach społecznościowych. Ten, na którym YouTube siedzi od lat. Natomiast przy 1,25 miliarda widzów miesięcznie może to działać. Jednak chociaż Facebook ma imponujące liczby, daleko mu do topu. Z drugiej strony TikTok to statek rakietowy. W chwili pisania tego tekstu największa nowa sieć społecznościowa oparta na wideo ma ponad miliard aktywnych użytkowników miesięcznie. Ci użytkownicy nie boją się inwestować w zdobywanie większej liczby obserwujących.

Jeden znak ostrzegawczy: produkty i usługi związane z TikTok, które zaczęły się pojawiać, takie jak edytor TikTok i światła TikTok. W międzyczasie, social video push Facebooka rozszerza się na inne platformy. IGTV, uruchomiony przez Instagram w 2018 roku, jest teraz zintegrowany z główną aplikacją. Chociaż nie eksplodował w taki sam sposób, jak ich funkcja Stories, istnieją pewne oznaki takiej szansy.

Miniserial stworzony przez gwiazdy piłki nożnej Trenta Alexandra-Arnolda i Andrew Robertsona był prezentowany wyłącznie w IGTV. Niektóre pojedyncze odcinki przyciągnęły ponad milion wyświetleń. Bez względu na to, która platforma znajdzie się na szczycie, jedno jest pewne: wideo społecznościowe to ogromny trend. W miarę rozszerzania się zasięgu sieci 5G, prędkość przesyłania strumieniowego wideo i pobierania będzie rosła. Uważamy, że korzystanie z wideo społecznościowego również.

Więcej usług przesyłania strumieniowego

Oczekuje się, że do 2027 r. przychody ze strumieniowania wideo (SVoD) wyniosą łącznie ponad 139 miliardów dolarów rocznie. Nic więc dziwnego, że wiele firm medialnych chce ugryźć kawałek tortu. Płatne platformy streamingowe over-the-top („OTT”) pojawiają się na lewo i prawo, aby konkurować z zasiedziałymi graczami, takimi jak Netflix, Hulu i Amazon Prime Video. Quibi rozbił się i spłonął przez swoją krótką ofertę. Jednak idea jasno określonej niszy sprawdziła się w innych miejscach w świecie streamingu.

Crunchyroll, dedykowany serwis anime, odnotował naprawdę duży wzrost wyszukiwania podczas pandemii. Natomiast teraz ma ponad 4 miliony płacących subskrybentów. Jednocześnie Disney wykorzystuje swój głęboki katalog, aby przyciągnąć subskrybentów do swojej usługi Disney+. Ma też mnóstwo nowych programów, takich jak ich flagowy program, The Mandalorian. Disney+ wystartował po raz pierwszy w listopadzie 2019 roku. Zaledwie 5 miesięcy później przekroczył już 50 milionów subskrybentów. Od tego czasu liczba ta wzrosła do ponad 152 milionów.

Gry w chmurze

Obecnie w branży gier obserwuje się wiele ważnych trendów rozrywkowych. Xbox Series X i PlayStation 5 zostały wydane w listopadzie 2020 r. Rzeczywistość wirtualna i technologia rozszerzonej rzeczywistości robią postępy. E-sport nabiera rozpędu. Gry mobilne są bardziej popularne niż kiedykolwiek. Najważniejszym trendem w grach w latach 2023-2025 mogą być gry w chmurze. Na świecie jest ponad 3 miliardy graczy. Bardzo niewiele z nich ma sprzęt wymagany do grania w najnowsze, najbardziej wymagające gry.

Gry w chmurze rozwiązują ten problem, przesyłając strumieniowo zawartość gier wideo ze zdalnych serwerów na Twoje urządzenie. W ten sposób Twój komputer (lub telefon lub smart TV) nie jest tym, który wykonuje ciężkie prace. Główne oferty obejmują Google Stadia, GeForce Now Nvidii, Sony PlayStation Now i Xbox Project xCloud (teraz zintegrowane z Game Pass). Przed grami w chmurze może być wyboista droga. Tak jest w przypadku każdej nowej technologii. Jednak wygląda na to, że w przyszłości każdy, kto ma dobre połączenie z Internetem, będzie mógł grać w najlepsze gry.

Podcasty

W 2022 roku około 144 milionów ludzi słuchało podcastów przynajmniej raz w miesiącu. I to tylko w USA. Szacuje się, że w 2023 roku liczba ta wzrośnie do 164 milionów słuchaczy. Każdego dnia powstają amatorskie podcasty. W rzeczywistości istnieje obecnie ponad 2 miliony aktywnych podcastów. Jednak branża staje się również coraz bardziej profesjonalna. Przekształca podcasting z hobby w legalny model biznesowy.

Markowe podcasty dowodzą, że ten format może działać równie dobrze jako marketing, jak i jako rozrywka. Nie wierzysz nam? Sprawdź, co Microsoft, Basecamp, a nawet Gucci robią ze swoimi. Natomiast sieci podcastów agresywnie kupują i rozwijają nowe serie, co wychodzi im na dobre. Niektóre zawierają nawet powiązania z bieżącymi wydarzeniami i popularnymi programami telewizyjnymi. Szczególnie Wondery ostatni radzi sobie dobrze. Te sieci podcastów przyciągnęły wiele uwagi inwestorów z głębokimi kieszeniami.

Bądź na bieżąco z naszymi recenzjami. Obserwuj Nerdheim w Google News

komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
To pole jest wymagane. Przed jego zaznaczeniem koniecznie zapoznaj się z podlinkowanym dokumentem
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie kometarze
Sebastian „Severan” Kuryło
Sebastian „Severan” Kuryło
Jestem założycielem i pomysłodawcą tego portalu. Uwielbiam gry RPG z serią Dragon Age na czele, lecz nie pogardzę także i klasycznymi grami “bez prądu”. Prowadzę również wortal związany z serią Dragon Age. Uwielbiam czytać kryminały i książki fantasy. Każdą wolną chwilę w swoim życiu poświęcam rodzinie oraz serialom – pochłaniam ich zdecydowanie za dużo, no ale z nałogu tak łatwo wyjść się nie da :).
Włącz powiadomienia OK Nie, dzięki